Yamaha MT-03

Friss topikok

  • mt-03: @Vargas03: nekem neha kigyullad, de csak inditasnal. olyankor ha valamiert nem indul be az elso pa... (2017.03.19. 18:56) Tudásbázis
  • mt-03: @GrG: headsetrol fogalmam nincs. amiota megvettem azota nem nezegettem a dolgait. utangyartosba bi... (2011.12.08. 10:01) GIVI X-Modular

Címkék

Vissza a főoldalra

2010.10.24. 19:45 mt-03

GIVI X-Modular

Még a nyáron ettem egy GIVI X-Modular sisakot (2010.08.). Ez egy felnyitható sisak, beépített belső napszemüveggel. Közepes árfekvésű, 4 színben kapható (fekete, matt fekete, ezüst, fehér). A bélése teljes egészében kivehető, mosható. Jelenleg gyári tartozékként kihangosító nem kapható hosszá de hely van kiképezve a fülnél a hangszórók számára. Ha erre nincs szükségünk akkor adnak hozzá két kis szivacs bélést kitölteni a helyet.
Szubjektív tapasztalataim:
-Kényelmes, jó minőségű anyagokból készült.
-Kellemesen párnázott, puha tapintású, kicsit velúros.
-Mérete nekem éppen jó (L-es), kb. 1/3-1/2 méretet tágul használat során*.
-A felnyíló részt elég nagy erővel kell kimozdítani a felső pozíciójából, ez lecsukásnál okozhat gondot mert így előrehúzzuk az egészet. Bólintós lecsukás esélytelen, nagyon masszívan fent van (még több hónap használt után is).
-Napszemüvege jól el van találva, se nem túl sötét se nem túl világos, olyan pont jó.
-Ellenben a záró-felnyitó csak bal oldalon van neki. Ráadásul fordított a logikája, az ember lefelé húzná de ekkor nem történik semmi, fölfelé kell nyomni hogy lezárjon.
-Mindkét üveg könnyen eltávolítható, de nagy erő kell hozzá (viszont szerszám nélkül lejönnek).
-Külső csere plexi 10e Ft körül van (de csak átlátszó van hozzá).
-Van gyári páravédő fólia is hozzá (kb 9e ft) de csak 1 levételt bír ki, ami nem szerencsés ha nyaranta kivesszük.
-Állszíja mikroracsnis, ez gyors használatú és kompenzálja a szíj esetleges el csúszását.
-Szemüvegben is jól használható, a napszemüveg sem akad bele.
-Szellőzése átlagos, szerencsére a külső plexi határozott pozíciókban akad, így egy vékony csíkra is nyithatjuk, ezáltal bejön némi levegő de mégsem esik be az eső, és a plexi sem csukódik le magától. Persze vannak rajta a szokásos szellőzök (az állnál levőnél megint az a gond hogy sosem tudom mikor van nyitva v zárva, valahogy nem adja magát mint ahogy a napszemüveg nyitó-záró).
-A plexi karcálló és vízlepergető bevonattal rendelkezik. Nem hiszek az ilyenekben de egyszer irtózatos erővel hozzávertem egy vaskapu szemöldökfájának (mivel felnyitva gyalogoltam át az ajtón) és óriási "karcok" keletkeztek rajta. De nyom nélkül eltűnt mind egy kis sebbenzines áttörlés hatására.

*Vagyok olyan szerencsés hogy mindenből feles méret kellene (kesztyű,cipő,bukó). Ezért sokáig vacilláltam, hogy L vagy XL legyen. Végül L-est vettem annak ellenére hogy szorított. Az XL-es viszont el tudott fordulni a fejem tetejin. Mivel az L-es tágult így most nagyon kényelmes és szoros is, nem tud elfordulni a fejemen. Szerintem vásárlás előtt érdemes nagyon alaposan kipróbálni több méretet és az alapján dönteni.

UPDATE: leejtettem a bukot kinyitott felsovel. nem magasrol (1m alattt kezből) teljesen osszekarcolodott a plexi :(((

Mivel a használati útmutatóját nem találtam meg a net-en így most ezt felteszem ide:

(Ha vízszintesen nem látszik a széle akkor mentsd le a képet magadnak.)

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mt-03.blog.hu/api/trackback/id/tr612395843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fantomász 2011.02.07. 13:05:56

Szia,

Komoly guglizás után találtam erre a postodra... :)

Ilyen sisakot szeretnék mostanság tavaszra venni, azóta mi a tapasztalatod vele? Zajszint? Szellőzés? Párásodás?

Most is egy felnyithatóm van, Caberg, de soha többet nem veszek ilyet az fix.
Elég hangos, ráadásul nyekereg már úgy magában is, szellőzése elég gyenge nyáron, de hűvösebb időben keményen befúj alul a hideg, és brutálisan párásodik, a plexire irányuló szellőzők egyáltalán nem bírnak ezzel megbírkózni.

Fantomász 2011.02.07. 13:18:43

Arról nem is beszélve, hogy Caberg plexije adott sebesség körül (70-80) elkezd zörögni.. agyrém :)

mt-03 2011.02.07. 22:44:46

@Fantomász: korlatozottak a tapasztalataim mert ez eletem elso rendes bukoja (persze volt mar masmilyen meg robogos de ez nagysagrenddekel jobb). sztem nagyon igenyes a belseje (olasz) arban kozep kategoria (60e). csattja nekem nagyon bejott, kinezete is jo. kilatas jo belole, jobb mint egy zartbol. telen nem fazok benne (egesz telen mentem), persze a plexije ennek is parasodik. veheto hozza paramentesito folia, de en inkabb beletettem egy univerzalis pinlockot. szellozesre nincs panasz, meg ugye nyaron egyszeruen felcsapod az egeszet. esoben resnyire nyithato meg nem esik be de levegot kapsz. nem nyikorog, plane nem a plexi. ami zavaro hogy a felnyitashoz nagyon kis butyije van es beulrol nem latszik ezert tapogatni kell. a napszemuveg nyitoja is fura mert karos nem huzos. raadasul nekem forditott logikas, de megszokhato. a felnyitso resz nagyon kemenyen akad a felso vegen, szoval ha felnyomod akkor erobol fel kell nyomni, cserebe nem esik le egy nagyobb bolintastol sem. lecsukas utan a jobb oldalra ra kell neha nyomni mert az nem kattan be egybol. nem veszes hamar hozzaszoktam. nyilvan egy 150e-s schubert meg egy 100e-s nolan jobb, de sztem nem rossz, megeri a penzet. egyebkent erdemes felprobalni, a shoxnal van kiteve es meretvalasztekuk is van (meg ugye ossze tudod hasonlitani az ott levo tobbi bukoval is).

GrG 2011.12.08. 09:26:30

Szia

Ebbe lehet valahogy bluetoothos headset-t rakni? Melyik fajta való hozzá. Nekem egyébként 2 hónapja van meg, naponta használom, teljesen oké, beraktam egy páravédőt (20€ volt) és tökéletes vele. Az egyetlen bajom, hogy az állnál lévő szellőzö nem zár tökéletesen, ami így élen 5 foknál feltünő, 10 fok felett nem érdekes. Most azon gondolkozom, hogy leszigszallagozom.
Nekem ez az első sisakom és a napszeműveg rész logikája nem zavar (egy libikókaként van meg a fejemben). De egyébként ritkán használom, mert szeretem a napot és amúgy is kevés van belőle (szeptemberben vettem és most december van, nem a legnaposabb hónapok).
g

mt-03 2011.12.08. 10:01:00

@GrG: headsetrol fogalmam nincs. amiota megvettem azota nem nezegettem a dolgait. utangyartosba biztos van valami.
en beepitettem egy sztereo fulhallgatot es egy mikrofont.
hosszabb uton mp3-at tudok hallgatni rajta, meg van egy vezetekes headsettem amivel elvileg az utassal tudnek beszelni, bar meg nem probaltuk ki.

nekem nincs ilyen szellozeses gondom, lehet hogy nalam is ugyanaz van csak nem zavar, passz. en minusz 10-ig megyek, itt bp-en mostanaban 0 fok korul van, de 4-5 foknal mar felnyitott plekoval szoktam menni. van egy i-nek nevezetu nyakvedom, azt felhuzom (csak egy szovet cso) es vedve van a nyakam meg az allam.

para ellen pinlocokt tettem bele. 6e ft az univerzalis itthon (plusz felszereles 1e ft). neked a gyari paravedo van? nem mertem megvenni mert aszontak ha leveszem akkor nem lehet visszatenni. nem mintha a pinlockot leszedegetnem, de ha veszek masik plekot akkor arra at tudom tenni.
süti beállítások módosítása